HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2012.11.12. 7fő

2012.11.12. 23:43 witch77

Irtó szép 7végénk sikeredett basszus... péntek este koncert, Rocker némileg hisztérikus lett 1-2 próbálkozótól, még a stukker is előkerült, kész szerencse, hogy az illető, akinek a nyakába nyomta, poénra vette a dolgot és röhögve esküdözött az anyja életére, hogy soha többet nem fog a combomba harapni... ellenben ezen inzultussal egyidejűleg a Csüszi nekem tántorgott, leborított a bárszékről, és egy lendülettel a pálinkáját is a bal szemembe, valamint a ruhámra locsolta, és nem volt mentség, egyáltalán nem, hogy levágatta a haját, sőt... kissé neheztelek rá emiatt, bár végső soron belátom, nem nekem kell tetszenie :) Azért néhány jó beszélgetés is sikeredett, ami jól esett nagyon is, ja, meg egy magát nagyon menő csávónak képzelő srác le is ribancozott mert én állítólag bunkó voltam vele. Hát, valóban megkérdeztem -és nem irodalmi stílusban-, hogy miért kellett Rockert addig inzultálnia további dobolásért, míg földhöz vágta a dobverőit és tiszta erőből ugrálni kezdett rajtuk. Ő erre rohant Rockerhez és kikérte magának a kérdőre vonást az említett ribancozással, majd miután kiderült, hogy rendkívül rossz fát sikerült lehugyoznia, mert véletlenül pont Rocker barátnője vagyok, valamint az éppen ott álldogáló 210 magas, évek óta magyar bajnok kickboxozó Bubi is kissé érzékeny a dobosának a nőjére, az illető menőcsávó sértetten elvonult haza (majd másnap józanul bocsánatot kért Rockertől). Már-már azt hittem, letudtuk a nap nagyját, és már azon is csak mosolyogtam, hogy lassan valóban 1/2 4 lett, mint ahogy azt este 8-kor jósoltam, amikor Rocker bizonyos szexuális célzatú terveket kezdett kilátásba helyezni az éjszakára, és én ezt bátorkodtam erőteljesen kétségbe vonni, késői (vagy korai?) hazamenetelt gyanítva. Mindegy, nagy nehezen elindultunk haza a totál bepárásodott autóval, alig láttunk, de azért az feltűnt, hogy a szervizút, ahol parkoltunk, majdnem teljes szélességében egy piros-fehér szalaggal le van kordonozva, épp csak el lehetne a kordon mellett férni autóval félig a járdán. Elsőre ki is akartuk kerülni, de jött egy megérzésem, hogy nem kéne... ki tudja, mi van ott a sötétben, lehet, hogy valami nagy gödör, ki se látunk rendesen az autóból, inkább forduljunk meg és menjünk végre ágy iránt.  Meg is fordultunk, haza is értünk 4-re, a jegesre hűlt lakásban bebújtunk az ágyba vacogni, majd már-már hozzákezdtünk a kilátásba helyezett tervek megvalósításához, amikor is csörgött a telefon. Csüszi. Ő kikerülte a kordont. És igen, gödör volt ott. Szóval most a Panda az orrán áll a kiásott csatornaárokban, ki kellene húzni. Királyság, még csak 1/2 5 volt. Rocker kocsiba vissza, Üvegházhoz vissza, majd vontatókötél híján benzinkútra el, megint vissza és próbálkozott. A dróthuzalos kötél kétszer szakadt el, ekkor feladta, Csüszit behajtogatta a kocsiba és hazavitte, majd 6-ra ő is hazaért (a Pandát másnap a csatornázó munkások egy ötösért 8-an kézzel kiemelték a gödörből, nem nagyon maradt eleje, de működőképes). 6-kor végre ájult álomba merültünk egészen délig, mert délután meg CSAM bulira voltunk hivatalosak. Jó tanács: másnaposan, iszonyat mennyiségű pia utáni 6 óra alvással ne, mondom NE kezdj el sütni SEMMIT, gané lesz a végeredmény. Mindegy, ami sikerült, azt felpakoltuk, 4-kor elindultunk a buliba, és csak azt csodálom, hogy nem ájultunk el a fáradtságtól, meg az újabb alkoholmennyiségtől, amit elfogyasztottunk. A buli irtó jó volt, mi a "busz hátulját" képviseltük eszelős, visítós röhögésekkel tarkítva, poénokkal, beszélgetéssel, evés-ivással, megismertem egy csomó csajt, akiket eddig nem, még a két gyönyörű (és félős) berni pásztor kutyával is sikerült megbarátkoznom (Zeusszal és Hérával), aztán éjfél felé kifulladt a buli, mindenki hazament. Ezúton is - itt is mélységes hála és köszönet Bekkának és Zsoltnak a lehetőségért, a helyszínért és az ottalvási lehetőségért, tündéri, szuper házigazdák (vagy telephelyi gazdák? :D ) voltak, mint mindig - sajnos részünkről nem úgy végződött a buli, mint ahogy terveztük... mikor már Bekkáék is hazamentek, mi még hármasban kicsit maradtunk a gondnok sráccal, majd Rocker aludni indult a számunkra kijelölt szobába... és 20 másodperccel később ordítani kezdett: Krisztaaaaa!!!! Folyik a vér a fejemből, gyere, állítsd el!!!!! Nabazz... mentem, Rocker vértócsában térdel a szoba közepén, a fejéből dől a vér, ugyanis teljes lendülettel lefejelte az őskori öntöttvas radiátort, aztaqrva... kikaptam egy törölközőt a táskámból, a kezébe nyomtam, hogy szorítsa a sebre, hívtam a mentőket, amíg megérkeztek, feltakarítottam a liter vért a földről, lemostam Rocker kezét és összekapkodtam a cuccainkat, mert látszott, hogy ez a történet itt helyben nem lesz orvosolható... ami viszont döbbenet volt, hogy nem estem pánikba, nem lettem rosszul, nem ijedtem meg, totál reálisan, logikusan és összeszedetten tudtam tenni a dolgokat, ezt azóta sem értem... biztosan a másnaposság, a hullafáradtság, és az újabb 2 liter bor teljesen apatikussá tett... mindegy, jöttek a mentők, bekötötték Rocker fejét, majd közölték, hogy a balesetibe viszik, éjjel 1/4 2 volt. Mosléknál is moslékabb állapotban kocsiba ültem és követtem a mentőt a balesetiig, imádkoztam, hogy rendőr a környéken se járjon, mert még az unokám is azt a bírságot fogja fizetni, amit most rám tesznek, ha megfognak... beértem, kábé 20 perc múlva Rockert elkezdték vinni ide-oda, röntgen, CT, összevarrás, zárójelentés, egy hét múlva varratszedés, addig pihenés, bőséges folyadék, hipp-hopp 1/2 4-kor szabadultam is egy közepesen részeg, turbános pasival az oldalamon... 4-re otthon voltunk, vacogtunk, 1/2 5-kor már aludtunk is... délután 1/2 4-ig. Kihagytam volna ezt a sztorit az életemből, szó se róla... 

Na, hát ilyen is, ha az ember lánya egy bulizós rockzenésszel keveredik össze... ja, meg decemberben megyek vissza Svájcba. Úgy néz ki, a helyem is megvan már, ugyanabban a faluban, mint ahol legelőször voltam - csak szerencsére jóval odébb :) Na, mára ennyi, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr605330130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása