HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2012.01.08. vasárnap, szellemek, árfolyamok, kilóméterek és más...

2012.01.08. 12:22 witch77

Valamelyik hajnalban felébredtem, hogy irtóra kell pisilnem. Persze, villanyt nem kapcsoltam, hogy majd könnyebben vissza tudjak aludni, és amikor a sötétben jöttem kifelé a fürdőszobából, a szemem sarkából észrevettem, hogy egy halványsárga szellem lebeg mellettem körülbelül a derekam magasságában. Azonnal átestem egy villámgyors lefolyású, akut próbainfarktuson, majd néhány másodperc múlva rádöbbentem, hogy a szellem valójában a pipisárga huzatú vasalódeszkám, amit este lusta voltam összecsukni és elrámolni. Mindazonáltal úgy megijedtem, hogy utána még 20 percet zakatolt a szívem, akadozott a lélegzetem, alig bírtam újra elaludni. Szóval azóta inkább villanyt kapcsolok hajnalonta, inkább ébredjek fel kicsit jobban a fénytől, mint hogy újra szellemet lássak... huhh....

Na de ezzel a svájci frankkal meg nincs szerencsém... minden hónapban hazaküldöm a fizetésem nagy részét, aztán kezdődik a játék: óránként figyeljük a frank árfolyamot, hogy mikor megy feljebb, mikor érdemes villámgyorsan felvenni forintban a lóvét. Hát, mostanra rájöttem, hogy akármilyen fifikásak vagyunk is, nagyjából teljesen mindegy, mikor vesszük fel. Amikor azt hisszük, hogy na most jó, ilyen magas hetek óta nem volt, rohanás a bankba hamar-hamar, és örülünk, hogy jól jártunk, akkor tuti, hogy napokon belül legalább 5, de van, hogy 10 forinttal még feljebb megy az árfolyam. És olyankor a guta ütöget, hogy megint elbuktam 10-20 ezer forintot...

Viszont valamelyik nap kiszámoltam, hogy ha figyelembe veszem, hogy a legtávolabbi asztalok legalább 15 méterre vannak a kasszától-pulttól, hozzáveszem azt, hogy egy asztalhoz alsó hangon 10× kell odamennem, aztán visszajönnöm, és még beleszámítom azt is, hogy nem egy asztalt szolgálok ki naponta, hanem rengeteget, valamint hogy néha a konyhába, pincébe, mosdóba is el-el kell szaladnom, hát akkor kijön, hogy nagy átlagban naponta legalább 10 kilométert gyalogolok... vazze, mióta itt vagyok, már lassan megkerülöm a Földet az egyenlítő mentén...

Egyébiránt hulla fáradt vagyok... 18 napja dolgozom napi 10-12 órákat úgy, hogy közben egyetlen szabadnapom volt most szerdán, ami pont arra volt elég, hogy bevásároljak-mossak-vasaljak-takarítsak, momentán épp szakad a hó és olyan szélvihar van hozzá, hogy szerintem Mary Poppins is frászt kapna tőle, halálosan elegem van már a hólapátolásból, ellenben olyan karjaim lesznek, mint Schwarzeneggernek fénykorában...

És most is mehetek mindjárt dolgozni, úgyhogy ezennel veszem a búcsúmat, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr165330124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása