HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

Hajfestés ollé...

2015.05.14. 17:45 witch77

Hozom a formám: még a jövő hetet is összemázoltam >:(
Első körben összekutyultam egy adag festéket, majd a második tubust beleejtettem a tálba, ezáltal telefröcsköltem a konyhapultot, a csempét, a (szerencsére játszós) ruhámat, az arcomat, a karomat és a padlót is. A majdnem teli tubus természetesen azonnal elsüllyedt a már bekevert cuccban, mire kibányásztam, természetesen belefolyt a festék a kesztyűmbe is. Ekkor álltam kicsit bután tetőtől talpig vörös hajfestékben úszva az összemázolt konyha közepén, kezemben az agnoszkált, vastagon hajfestékkel borított és csöpögve folyókázó Búvár Kunddal, hirtelen azt sem tudtam, mihez kapjak, és ekkor jutott eszembe először, hogy hagyom az egész hajfestést a francba és úgy kivágom az összes kelléket az ablakon, hogy sose találjam meg... végül győzött a női hiúság, kidobtam a kesztyűt, lesikáltam a körmöm alól, a karomról és az arcomról a hajfestéket, új kesztyűt vettem, lemostam a tubust, a csempét, a pultot, a padlót és az újonnan összemaszatolt mosogatót, és megpróbáltam továbbcsinálni a festékgyártást. Mondjam, vagy mutassam, mi történt?!?!?! Naná, hogy a vizes tubus kicsúszott a nedves gumikesztyűs kezemből, és megint a már kész hajfesték alján landolt... na, nem részletezem tovább, mire oda jutottam, hogy elkezdhettem bemázolni a hajamat, már a kitörni készülő vulkán bejelentkezett továbbképzésre az idegállapotomhoz. Az, hogy ezek után a fürdőszobatükör előtt állva végigcsöpögtettem a mosdót, a csapot, a padlólapot és magamat, majd a hajmosással összefröcsköltem a hajamról zúduló hígított vörös hajfestékkel a teljes zuhanykabint cirka 1,5 méter magasságban, már igazán nem sokat b@szott a latban, viszonylag gyorsan lesikáltam mindent, és most, egy laza 2 órás kitartó szerencsétlenkedés után leültem végre egy cigivel relaxálni... ja, a törölközőt még nem mertem levenni a fejemről, úgy érzem, kicsit kell még acéloznom a lelkemet, hogy képes legyek hősiesen kiállni a (z esetlegesen foltos, hiányos, tarka, stb.) végeredmény látványának sokkhatását.*

No, akartam még írni sokat, de sajna közben összeesküdtek ellenem az elemek, az idő meg elment, úgyhogy mára ennyi. Legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek :D


*közben megszáradt a hajam: sötétben, megfelelő távolságból, szódával elmegy...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr957459120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása