HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

Mesél a Zanyukám...

2014.10.02. 18:10 witch77

mai telefonbeszélgetés a Zanyukámmal, ő mesél:
- Elmentünk ma Misikéhez a motoros cuccaidért. Jövök haza, cipelem Tódorkát, a sisakodat, a kabátodat, a csizmádat, alig várom már, hogy lepakoljak, de Erzsi néni persze észrevesz és már kiabál is: hol voltál Gizike???? Hát, majdnem azt válaszoltam neki, hogy hol lettem volna???? Motorozni! 

Azért én csak megjátszottam volna ezt a választ... vajon mekkorát nézett volna 90 éves Erzsi néni a hírre, hogy a 68 éves, bottal és/vagy járókerettel közlekedő Anyukám hóna alatt a csivavával motorozni volt?!?!? :D :D :D

Megint mesél:
- ... és sokat dolgoztam is, mert a gardróbban a polcokról, amiket elértem, összeraktam az ott lévő ruháidat egy polcra, és így lett egy csomó hely, ahova beraktam egy rakás dolgot a konyhából, aminek eddig nem volt helye. 
én: - Nagyszerű, tényleg sokat dolgozhattál vele... de ugye, azzal tisztában vagy Édesanyám, hogy most számoltad fel azoknak a cuccaimnak a helyét, és raktad tele nejlonszatyrokkal meg robotgépekkel, amiket elhoztam magammal Svájcba és 11 nap múlva haza is viszek????? Akkor mostantól bőröndökből éljek egy kétszemélyes 100 négyzetméteres háztartásban????

Basszus, így jöjjön el az ember 3 hónapra, mire hazaér, a saját anyja kilakoltatja... :D :D :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr617139507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása