HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2010.05.08. szombat

2010.05.08. 11:43 witch77

Szerintem valami összeesküvés áldozata vagyok.

Nem, és nem hagynak aludni. Egész hajnalban egyetlen egy szál mocsok szúnyoggal viaskodtam, ami fogalmam sincs, honnan került elő hajnalra egyszál magában, de hiába hessegettem, csapkodtam kézzel, párnával, papuccsal (mindezt félálomban) odébb repült, majd visszajött. Mindaddig, amíg vendettát fogadtam, felkúrtam az éjjeli lámpát, na gyere te szemét, most megdöglesz! Nos, a zümmögés azonnal elhallgatott, ellenben Winettou rendkívül felvillanyozódott, hogy máris felkelünk (kis hülye, talán 1/2 6 lehetett?!?! ) és nyávogva, dorombolva rohant hozzám sürgetni. Mire leszereltem őt, újra felhangzott a zümmögés, és egy hirtelen felüléssel még prímán láttam, amint a kis vérszívó a plafon felé távolodik, majd ott véglegesen eltűnik a függönykarnis magasságában. Azóta sem került elő. Életben maradt a kis rohadék.

Később csörögni kezdett a vezetékes telefon. Mivel a faliórában kimerült az elem, fogalmam sem volt, hány óra van, bekapcsoltam a mobilt, 1/2 8 volt vazze!!!! Winettout újra leszereltem és aludtam tovább, egészen 1/4 9-ig, amikoris Feri szomszéd kopácsolására újfent felébredtem. Nemtom, mit csinált, de úgy hangzott, mintha egy vascsőbe szögeket próbált volna beütni. Winettou már nem ugrott be hál'Istennek, mert én elszántan a fülemre húztam a takarót és aludtam tovább, nagyjából 3/4 9-ig, amikor a közértes szomszéd elkezdett flexelni. Akkor már a pipától nem láttam. Végül valamilyen csoda folytán sikerült 1/2 11-ig aludnom, de kissé idegbeteg voltam.

Tegnap reggel 6-kor, érted???? 6-kor ébredtem a vezetékes telefon csörgésére, aZanyukám egyik agytröszt barátnője zaklatózott, gondolom, névnapi jókívánságokkal akarta őt elárasztani, nagyvonalúan elfeledkezve arról a tényről, hogy a névnapos momentán pár ezer kilométerrel távolabb tartózkodik. Ja, merthogy nem vettem fel a telefont, nem vagyok én még olyankor beszédképes állapotban. Viszont 1/4 9-kor a mobil újra felébresztett, ismeretlen szám, győzött a kíváncsiság, felvettem, hát a Digitv-től érdeklődnének, miért akarom felmondani a tévét. Egy pillanatig eljátszottam a gondolattal, hogy beleüvöltöm a telefonba, hogy ANYÁDÉRT!!!!!! és lecsapom, de aztán felülkerekedett a jólneveltségem, próbáltam nyálat teremteni a számba, hogy beszélni tudjak, és igyekeztem érthető tőmondatokban elmondani az indokaimat.

Holnap meg megyünk könyvet árulni, nagyjából 1/2 7-kor kelni kell. Ez a 7vége nem annyira az alvásról szól, úgy látom. Na de sebaj.


Most veszem a búcsúmat, kipuffogtam magam, úgyhogy legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr535330106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_103123 2010.06.07. 21:17:09

jaj... elolvastam és elszörnyülködtem :D Nagyon kellemetlen mikor így ébresztenek
süti beállítások módosítása