HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.11.20.

2008.11.20. 19:47 witch77

Na hát kérlek, az, hogy el vagyok fáradva, nem is kifejezés... hulla vagyok testileg-lelkileg-szellemileg, viszont egyre több mindent megtanulok, és így fokozatosan enyhül az az érzésem, hogy szegény kollegáim velem is csak többen vannak...

Ellenben minden napra jut valami aranyos sztori, az például rendszeres, hogy bejönnek ügyfelek a mi kis rózsaszín boltunkba és fel akarják töltetni a piros, avagy kék telefonjukat (egyik szolgáltatónak sem kívánok reklámot csinálni, úgyhogy próbáld meg dekódolni a színeket lécci, nem nehéz). Imádom az időseket is, akik halál édesen kicsapják elém a telefonjukat, hogy akkor ez az, amit fel akarnak tölteni, tegyek rá pénzt :) Gondoltam már rá, hogy ilyenkor rárakok a készülékre 3db ezrest meg 1 ötszázast, hogy tessék, készen vagyunk :)))))

Viszont sokat beszélek, rájöttem. Ugyanis abból indulok ki, hogy amikor én megyek be ügyintézni valahova, akkor halálosan utálom, hogy jóformán hozzám se szólnak, csak kattintgatnak a számítógépen, aztán elémlöknek valami aláírandót, ezért én folyamatosan kommentálom az ügyfeleknek, hogy mit csinálok, hogy hadd tudják már szegények, merre vannak arccal. Ezt a két fiú, akikhez kollegának kerültem, nem teszi, így lehet, hogy az agyukra megyek lassan, mert folyamatosan hallják a héttérből, hogy "akkor most nyomtatok egy ellenőrzőszelvényt, kérem, hogy ellenőrizze le a telefonszámot, ha jó a a szám, akkor kérek majd egy aláírást és indítom a feltöltést", vagy ilyesmi, merthogy a 1,5 hét alatt szerzett szakértelmem főként az egyenlegfeltöltésre és a számlabefizetésre terjed ki... Apropó, Kedves Ismerőseim, ezúton felajánlom a lehetőséget, hogy amennyiben a rózsaszín szolgáltatónál számlát befizetni avagy egyenleget feltölteni szeretnétek, dobjatok rám egy ímélt / sms - t, és nagyon szívesen elvégzem az elvégzendőt, aztán majd rendezzük az anyagi vonzatait a dolognak. Én például halálosan élvezem, hogy két kattintással be tudom fizetni a telefonszámlánkat (valamint 1 hete tudom szívni aZanyukám vérét a közeljövőben érkező számla horribilis végösszege miatt, merthogy azt én már látom 8 napja) :)))

Na, egyébként múlt 7végén elrángattam a Drágámat a piacra rózsaszín cuccok beszerzése céljából... hát... az, hogy a guta ütögetett, amiért kénytelen vagyok 20 év után újra rózsaszín dolgokat beszerezni, még hagyján. De természetesen szembesülnöm kellett vele, hogy a rózsaszín éppen nem divat (miért is lenne, így legalább nem csak ostobácska plázamacának hisznek, hanem fáziskésésben levő idiótának is), így aztán lejártuk a lábunkat, mire sikerült 1, azaz egy darab rózsaszín pólót és 1, azaz egy darab fehér blúzt vásárolnunk. Szerinted mennyire kerülgetett az agyvérzés????? Megmondom: percenként kellett odébb lökdösnöm a dögöt.

Na de sebaj, holnap már péntek, és én a munkaidő letelte után húzok a Drágámhoz Vácra, mint vadliba :) Most pedig húzok az ágyamba aludni, mert agyon vagyok csapva, Ti pedig legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr415330093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoName 2008.11.20. 21:10:27

...és nem hiányzik a kajázás, a lóti-futi...???

Ismeretlen_25181 2008.11.21. 09:40:29

Jajdejó, hogy ott vagy, megtennéd akkor már, hogy befizeted az állítólagos elmaradt telefonszámlámat?:))) Gratulálok és kitartás;)

Ismeretlen_79180 2008.12.12. 16:00:56

Drága Witch, Téged aztán jól beszippantott a rózsaszín cég! Hol vagy már? :)

Ismeretlen_82566 2008.12.13. 14:44:39

Ne is mondd... reggel 7-kor eljövök otthonról, este 6-ra hazaérek, 8-ig főzöm a fogyókúrás tápomat, aztán vagy netem nincs, vagy energiám, hogy írjak... a változatosság kedvéért most is dolgozom, igen, szombaton is, ellenben dec. 23-tól jan. 5-ig szabin leszek, és igyexem bepótolni, amit lehet... Ja, és ha valaki fel tudná robbantani az externetet mindenestül, az szerezne nálam egy jó pontot :)

Ismeretlen_25181 2009.01.01. 21:26:10

Drága Witch, nagyon úgy tűnik, hogy beszippantott a szabadság is, ki tudja merre kóvályogsz? Kívánunk Nektek boldog újévet, meg mindenflée szépet és jót. :)
süti beállítások módosítása