HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

A Kád Széle, a Kissárkány, meg a többi...

2015.04.27. 23:52 witch77

(Mindjárt megüt a guta, vagy 4 órán át melóztam ezzel a bejegyzéssel, majd a mentés gombra kattintva elszállt a sztratoszférába az egész... kezdhetem újra.. megpróbálom reprodukálni az előzőt...)

Ha valaki számára nem lenne egyértelmű, akkor ezúton tájékoztatásul közlöm:

  • lusta vagyok, mint a föld és gyűlölöm a kényelmetlenséget
  • utálom a zűrös, problémás, rendszerezetlen, átláthatatlan, megoldandó dolgokat
  • rettegek a gyerekektől, mert nem tudok mit kezdeni velük
  • képtelen vagyok taktikázni, helyezkedni, sakkozni, trükközni, érdekből élni
  • nem szeretem a punk zenét
  • lételemem a csend, a nyugalom, a béke, a seggemen ücsörgés
  • azt szeretem, ha minden flottul, simán, problémamentesen működik
  • imádom a szabadságomat, hogy soha sehová nem kell kötelezően, időre mennem.

Fentiek tükrében íme a 10 pontos kérdés: kell-e nekem az alábbi paraméterekkel rendelkező pasi?

  • 50 km-re lakik
  • egyedül neveli a 2 éves kislányát
  • a kislány anyja (2 további gyermekével együtt) mindössze 2 héttel korábban távozott az életéből
  • a kapcsolat (és a tervezett közös családi élet) kudarcának feldolgozása folyamatban gyermekelhelyezési/gyámügyi/láthatási nyűgök színesítik a napjait
  • az otthona tele van papagájjal, akváriummal, tengerimalacokkal
  • egy (több) punkzenekarban énekes (egyébként már több, mint 20 éve)
  • koncert/turné/menedzselési hercehurcákkal teli az élete
  • zenészeknek álcázott sértődékeny, duzzogó, hisztis vénasszonyokkal van körülvéve

Na, vajon mi volt a válaszom???? :D

Igen, immáron 17 napja újfent nyertem egy zenészt, akinek momentán élete minden területén extrém macerái vannak, plusz egy örökmozgó, folyamatos figyelmet követelő kislánya... viszont FÉRFIból van (legalábbis nagyrészt :D ), de leginkább EMBERből, van humorérzéke (már amikor használja), hagy aludni akár délután 1/ 2-ig (most még), bírja a hisztijeimet (bár még csak ízelítőt kapott belőle :D ) és péntek óta már azt is tudom, hogy a színpadon látva pocsolyává olvadok Tőle...

Valójában nem kívántuk az életünkbe egymást, kicsit sem. Mégis megakadt a szemem Rajta - és az Övé rajtam, pedig az az éjszaka különösen terhelt volt egy rendkívül tudatmódosult dobossal, 400 kilós lóf@szokkal és egyebekkel... :D Aztán eltelt 2 hét és megint találkoztunk, majd átcseteltük a következő hét minden éjszakáját. Az értékrendünkön kívül nem sok közös pont akadt, a vonzás mégis működni kezdett... óvatosan, viccesedések álcázva, menekülésre készen, a flörthatáron beszélgettünk - többek között felkértem rá, hogy legyen az alibi-pasim, a Legkéretlenebb Kérőmet lerázandó, Ő pedig készségesen belegyezett a hülyeségembe. Pedig megpróbáltam ám elriasztani is, elmeséltem, milyen lusta, hisztis, házsártos, vérszívó boszorkány vagyok. Azt mondta, nem fél, kemény, mint a kád széle. Így aztán eljött az a péntek, amikor a Zsoltok ünnepeltek, zajlott a 36 órás Fesztivál, tartottuk a Route 2. szülinapját - Kád Széle és én pedig hajnaltájt magasabb szintre emeltük az ismeretségünket... vasárnapig tartott ez a péntek, és azóta volt már vagy 3 olyan nap is, amikor nem találkoztuk :D Napokat átbeszélgetünk, elképesztően működik a kémia, gyakorlom a Kissárkány-kezelést, lassan a zenéjét is megszeretem, rohangálunk az ő városa és az enyém között (gyerek, háziállatok, a Zanyám, két háztartás, Route-ügyek, és a többi), alig eszünk, alig alszunk, a lehetőségekhez mérten éljük a rock and roll életet - és nagyrészt élvezzük :) Nem titkoljuk, de nem is verjük nagydobra (feleslegesen nem szolgáltatunk támadási felületet), viszont szerencsére a Legkéretlenebb Kérőmet azért sikerült ólomsúlyosan lesokkolnunk :D Rajta kívül eddig úgy tűnik, hogy mindenki örül nekünk, sőt, Apa (a piszok dög :D egyébként szeretnivaló, kedves koala :D ) már az első pillanatban tudta, hogy ebből kőkemény vonzalom lesz... :) Na meg mondjuk azt is mondta, hogy már dugnia kell előlem a kandúrokat... :D Bahhhhh, mintha valami éhes kékharisnya lennék, aki minden újonnan érkező hímneműre lecsap... :D Pedig nem... csak Rá... mert Ő FÉRFIból van... :) És különben tényleg kemény ám: alig 2 hét után már megkritizálta a főztömet - és nem félt!!!! Asszem, valamit rosszul csinálok :D

Egyébiránt már a 42-es farmerjaimból is kifogyok, épül végre a garázsom, itt a tavasz (vagy a nyár :D ) - na meg szinte folyamatos sztrájkban vannak körülöttünk a mobiltelefonok, a motoromról lejárt a műszaki és főztem ma egy ótvarpocsék raviolit... :D De az élet szép és csupa trallala, ebben a szellemben búcsúzom most, legyetek rosszak és erkölcstelenek, áldás, békesség, pussz és pá mindenkinek! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr77404632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása