HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.10.15. szerda

2008.10.15. 16:34 witch77

Szóval vasárnap délelőtt a busz elindult haza... igazából túl sok történés innentől már nem volt, potom 8 óra alatt hazaértünk, igaz, közben felforrtunk, mert az előtte napokig borús-felhős-esős időjárás úgy döntött, hogy márpedig ő most átmegy vénasszonyok nyarába, és ráadásul egész hazaúton a mi oldalunkat perzselgette a nap, az idegrendszeremet pedig az én édes jó anyám, aki miközben épp Siófok magasságában buszozgattunk, felhívott és tájékoztatott róla, hogy kora reggel Balatonalmádiban rajta felejtette az autón (a munkaeszközömön, érted) a világítást, miáltal az akkumlátor totálisan lemerült és most nem tud elindulni Pestre... szerencsére Pedró és Pistike társaságában időzött, akik roppant segítőkészen orvosolták a problémát, de abban a 40 percben, míg nem tudtam, sikerül-e bebikázni az autót, feljut-e a Zanyám Pestre, tudok-e másnap dolgozni menni, éveket öregedtem... Komolyan, annyira figyelmetlen és béna lett a Zanyám, hogy ha rajtam múlna, nem engedném többet autót vezetni... na de mostmár ezen nem akarom magam idegesíteni, tulajdonképpen szerencsésen hazaérkeztünk mindannyian, és bár rém fárasztó és sűrű volt az a 7vége, annyira feldobott, annyi energiám lett, hogy a hétfői napot meg sem éreztem, ezért aztán egész héten kanyarban voltam a napokkal: szerdán azt hittem, még csak kedd van, csütörtökön, hogy szerda és így tovább, ilyenformán igen kellemes élmény volt a péntek, hiszen nekem akkor még csak csütörtöki érzetem volt :)

Tulajdonképpen úgy elszaladt a múlt hét, hogy nem is emléxem belőle semmire konkrétan, de az tuti, hogy csütörtökről péntekre itt aludt nálam a Drágám, aztán pénteken együtt mentünk le Vácra, de közben beugrottunk a rokonaihoz. Én még nem ismertem őket (máskülönben így közel 3 év után kábé 6 embert ismerek a 60 fős rokonságból), de azonnal a szívembe lopták magukat, jó középkorú (50-es) házaspár, olyan átlagos emberek, ezer bajuk van, de ilyen jókedélyű, pozitív, kedves, jófej, nyitott emberekkel már nagyon régen találkoztam, hihetetlenül feldobott, hogy örültek nekünk, jókedvűek voltak, nem panaszkodtak, nem siránkoztak, hanem viccelődtek, vidámkodtak, rengeteget nevettünk, szóval nagyon jól éreztük magunkat.

Aztán a 7vége főként macskázással telt, Pöcsöcske tényleg hatalmasat nőtt és ráadásul rettenetesen bevadult, úgy harap és karmol, hogy még mindig tiszta szabásminta mindkét kezem-karom, de ettől függetlenül továbbra is tüneményes egy dög :) Aztán vasárnapra kicsit elromlottak a dolgok, egyrészt mert már megint úgy beállt a derekam, hogy azt hittem, megzavarodok a fájdalomtól, másrészt meg ismét kiütközött kissé a Drágám és közöttem a mehetnék-otthonülhetnék ellentét, így végülis a hazajövetel mellett határoztam, Drágám pedig igen lovagiasan felajánlotta, hogy a derekamra való tekintettel hazahoz kocsival. Így egy kicsit talán csillapodott a mehetnékje is :)

Én meg azóta kínlódok a derekammal továbbra is, plusz küzdök a biztosítóval, akik a B10-es kártörténeti igazolásom helyett A0-t iktattak, ami a 4000 forintos kötelező helyett 10 ezres csekket eredményezett, valamint felettébb örvendezek a 6 napos munkahétnek, ami ráadásul nekem 7 napos lesz, ugyanis vasárnap még könyvet árulni is megyünk a Drágámmal, ami remélhetőleg anyagilag kellemesen fog érinteni minket, de pihenni nem nagyon fogok. Viszont aztán jövő 7en itt lesz a 4 napos hosszú 7vége, majd akkor pótolok mindent :)

Ja, sikerült beüzemelnem a
kep.tar.hu/witch77 oldalt, úgyhogy aki igényli, mostmár megtekintheti a poreci kalandtúránk illusztrációit is :)

Na, most ennyi jutott eszembe, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr755330089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_79180 2008.10.16. 22:30:39

Könyvet árulni??? Mit és hol? Amúgy meg: láttalaaaaaaaaaaaaaaaak! (A fotókon.) Már nagyon kíváncsi voltam ugyanis.

meshartim 2008.10.21. 13:38:32

Naná, hogy megnéztelek a képeken, elég jók lettek:) MSN-ed viszont, lehet, hogy vírushordozó...
süti beállítások módosítása