HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.10.01. szerda

2008.10.01. 17:40 witch77

Jajistenemistenem... nekem most gőzerővel csomagolnom kéne, mert holnap még kismillió rohangálnivalónk lesz és este 1/2 9-kor meg megy a busz, de valami rettenetesen agyonütöttnek érzem magam... csak ülök itt bambán és még gondolkodni is képtelen vagyok, hogy mit is kellene magammal vinnem... a ruháimat már összepakoltam egébként. És az utálatos az, hogy a ruháim mind beleférnének egy darab szatyorba, a probléma a sallangokkal van: sminkkészlet, smukk-készlet, sampon, balzsam, fésű, hajcsat, borotva, testápoló, tusfürdő, kézkrém, arckrém, olvasnivaló, füzet, toll, na meg a halott német katona... kész vagyok vazze. Ráadásul a Drágám is megérkezett már egész kora délután, majd miután megebédelt, befeküdt 2 órácskára a fürdőkádba, aztán leült dolgozni, aztán meg nemrég kissé hisztériásan távozott a dolgára, és este 9 előtt tutira nem is jön vissza, én meg csak nézek itt ki bután a fejemből, mert valahogy megint olyan érzésem van, hogy itt volt, de nem volt itt...

Egyébként egész finom rakott krumplit sikerült alkotnom, bár a Drágámnak és aZanyukámnak bizonyára nem fog ízleni, mert kissé száraz lett, de nekem pont ezért ízlik. Na meg kilakkoztam a lábamon a körmöket, na bakker, pedikűrösnek se megyek, az tuti, sírba tesz ez a macera.

Na de mostmár muszáj lesz mennem a dolgomra, mert még hajat is kell mosnom, meg minden, szóval kéretik drukkolni, hogy nagyonnagyon jól sikerüljön a horvátországi 7végénk (apropó: még soha nem voltam Horvátországban!), és ezennel veszem a búcsúmat, legyetek rosszak és erkölstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr95330087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_64328 2008.10.11. 23:01:26

hello bébi :) még mindig nem fejeztem be a levelet... de van egy-két új dolog, amit bele kell kalibrálnom. valahogy. előbb-utóbb.:) pöcsöcske a legnagyobb arc egész deákváron!!! :D imádom!♥ jah és alig vagyok összekarmolva... de mindegy, akkor is cuki.:) amugy is újabban csak az ilyen agresszív, harapós hímeket fogom ki :D

Ismeretlen_64328 2008.10.11. 23:02:05

jah, egen elég volt a lazsálásból... mosmá blogojjá :D

m 2008.10.12. 16:54:23

szia Édesem . Imádlak
süti beállítások módosítása