HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

Szemcsepp

2013.06.18. 13:26 witch77

Szóval adva van Rocker, az autószerelő műhely a maga mocskával, plusz a virágzó nyárfák, szél, utca pora, egyebek, mely elemek kölcsönhatása folyamán heteken át hallgattam esténként, hogy "Valami van a szememben, csíp, szúr, szedd ki!". Soha nem volt benne semmi, de ő azért vörösre-véresre dörzsölte a vándor-semmit, ami hol a bal, hol a jobb szemében bukkant fel, hiába győzködtem, hogy csak kiszárad, elfárad a szeme estére. Végül meguntam és vettem a gyógyszertárban semleges, nedvesítő szemcseppet, közismertebb nevén műkönnyet. Természetesen heves tiltakozást váltottam ki vele, ilyesfélén beszélgettünk aztán esténként:

- Utálom a szemcseppet!

- Nem baj, ő sem szeret Téged, de használni fog, meglátod.

- Nem fog használni, nem kell!

- De bizony, használ, hadd csöpögtessek!

- Nem kell, utálom, ahogy kifeszítik a szemhéjaimat és látom, hogy valami esik a szemem felé és nem tudom becsukni, ááááá!!!!

- Nem feszítem ki a szemed, csak csukd be szépen, a belső sarkára cseppentek, aztán csak be kell pislognod és kész is.

- Nem akarom bepislogni, utálom!!!

- De jót tesz, hidd el, hadd cseppentsek!

- Ne cseppents, inkább szedd ki, ami a szememben van!

- Nincs benne semmi, csak ki van száradva.

- De benne van, délután fújta bele a szél a nyárfának azt a hülye virágát (a port, a bogarat, a bármit... - a Szerk.)

- Jó, ha benne van, akkor meg könnyebben ki fogod tudni pislogni, ha cseppentettem.

- Így is ki fog jönni, miért akarsz kínozni???? Nem vagyok mazochista!!!

- Nem kínozni akarlak, segíteni akarok, jót fog tenni, meglátod!

- Nem látom meg, nem fog jót tenni, ne szadizz már!!!

... és így tovább, míg végül általában megadta magát és tűrte az atrocitást. A vége persze összeszorított fogú szitkozódás lett, amikből olyasmiket véltem kihallani, hogy aztaqrva - kimarja a szememet - miezbazmeg, sósav - szadista vagy - kifolyik a szemem - Te imádsz engem kínozni... aztán lassacskán csökkenni kezdett a diskurzus hossza, el-elmaradtak a kifogások, mígnem odáig jutottunk, hogy amikor megjelentem a szemcseppel, már szó nélkül, megadóan hajtotta hátra a fejét, csukta be a szemét és csak egészen kis sziszegésekkel pislogott aztán... és végül azt is megértük (bizonyára elbambulván kitört belőle a neveltetése), hogy a manőver végén azt mondta: KÖSZÖNÖM SZÉPEN. Ettől egy pillanatra hökkent csend állt be mindkét részről, majd kitört belőlünk a röhögés. Nem elég, hogy hagyja magát kínozni, még a végén meg is köszöni. Asszem, választanom kell egy domina-nevet magamnak... szívesen fogadom az ötleteket kommentben :DDDDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr655367163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása