HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2010.04.05. Húsvét 7fő

2010.04.05. 18:06 witch77

Ma, életemben először, fennállásom 33. évében megmakacsoltam magam, és azt mondtam: nem, nem kérek a locsolásból. Bőkezűen osztogattam a puszikat és a piros tojásokat, de a penetráns drogériaszagból idén nem kértem (azért néhány mindenre elszánt renitens locsolkodótól persze kaptam, de sajnos mind nagyobbak és erősebbek voltak nálam... )


Ellenben ezúton megosztanám a két kedvenc locsolóversemet a T.Nagyérdeművel:


Retro stílus:

Zúg a traktor, szánt az eke,

Elvtársnő! Locsolhatok-e?



Modern stílus:

Ferrarival érkeztem,

Veszett nagyot fékeztem.

Okos vagyok, szép és laza,

Locsoljak, vagy húzzak haza?

 

Nos igen, túl vagyunk a húsvéton is, és nem mondom, volna miről beszámolnom az elmúlt jó egy évből, de most ettől inkább eltekintek. Lényegi változás annyi, hogy immár váci lakos vagyok és masszívan munkanélküli, ámde ez utóbbi 6 napon belül változni fog, mivel kőkemény elhatározásom, hogy újfent elhagyom kicsiny hazánkat és végre értelmes fizetésért fogok dolgozni némi időt. Mondjuk 2-3 évet. Vagy többet.

Egyre inkább azt látom, hogy itthon bármennyire "jó" fizetésért is tudnék elmenni dolgozni, abból nem lehet egyről a kettőre jutni. Ugyanakkor ha a német munkáltató azt mondja nekem, hogy 1500 euro / hó plusz szállás-ellátás, akkor ki tudod számolni, hogy megéri akár napi 12-14 órát keccsölni pár száz kilométerrel távolabb. Igen, jól számolsz, az a legrosszabb árfolyamon is 400 ezer forint. És mivel vendéglátásról beszélünk, ahol borravalóként napi 15-20 euroval még pluszban számolhatsz, így ez  pénz tisztán hazahozható. És 1/2 év után 2,5 millióval hazajönni nem egy utolsó szempont. Szerintem. Szóval kérem a drukkokat, hogy összejöjjön most is ez a történet (ahogy eddig már 3× összejött, csak nem sikerült megbecsülnöm, és jól kijönnöm belőle)! :) Ellenben most szilárd elhatározásom, hogy végre ésszel állok majd neki ennek a dolognak és igenis jutni fogok belőle valamire.


Na, további kellemes nyúlünnepet Mindenkinek, áldás, békesség! :)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr135330100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_79180 2010.04.09. 11:34:56

Én drukkolok neked, sok sikert! És remélem, a napi 12-14 óra munka ellenére jut időd néha blogolni, nagyon érdekel, mi lesz veled! (Meg az is, hogy mi volt.) Alig merem leírni, de fúrja az oldalamat a kíváncsiság: egyedül fogsz menni?

Ismeretlen_82566 2010.04.09. 22:16:14

Ja, hát ez nekem annyira evidens volt, hogy le sem írtam: egyedül, persze :-D Azért a feladat adott: Drágám mint vadliba húz utánam, amennyiben megfelelő állást találok neki :) (valamint a Zanyukám, a fél rokonság, a szomszédok 80%-a, stb, stb) :-D

Ismeretlen_148416 2010.04.28. 22:17:31

Kívánom, hogy sikerüljön, és minél előbb haza tudj jönni és itthon teremteni meg a boldogabb jövőt!
süti beállítások módosítása