HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2009.01.21. szerda

2009.01.21. 19:36 witch77

Kérlek szépen, történelmi jelentőségű pillanat jött el hétfőn: kulcsot kaptam a Drágámhoz. Irtóra meghatott ám. Mert még soha, egyetlen pasimhoz sem volt kulcsom. Persze Drágám azért hozzátette, hogy a bejárati ajtó kulcsát használhatom, de az ő privát szférájához vezetőt természetesen nem, mert még ki tudja, min kapnám rajta egy rajtaütésszerű látogatással... :)  Ja, és neki persze hónapok óta van kulcsa hozzánk, kapukulcsot már a beköltözéskor kapott, lakáskulcsot kicsit később. Azért mégiscsak megható és történelmi jelentőségű esemény ez, úgyhogy megörökítettem :)

Na de én meg beteg voltam, múlt csütörtökön úgy ébredtem, hogy a világot le tudtam volna hányni, és miután a kollegáim hazazavartak, hogy ne fertőzzem össze őket, a háziorvosnál tett villámlátogatás vírusfertőzés diagnózis felállításával zárult, mely aranyos vírus célzottan igyekezett a gyomromra húzódni. Ebben a húzódásban én viszont igyekeztem őt meggátolni, ezzel elcsatáztunk néhány napot, végülis én győztem, és ma már voltam dolgozni is. Természetesen a lábadozás időszakát a Drágámnál töltöttem némi körülugrálás, pátyolgatás, ápolgatás reményében, mely reményeimben nem is csalódtam, ellenben rém nehezen vakartam össze magam, hogy hazajöjjek, depláne dolgozni menjek.

Viszont született végre internetem. Igen, itthon. Valami rém kacifántos telefonvonalbeli hiba ütötte fel a fejét nálunk, és bár az internetet már hétfőn aktiválták, a hiba elhárulására tegnap délutánig várni kellett, de amikor végre felvillant a modemen az a kis zöld lámpácska, mely az adsl-aktivitást hivatott jelezni, hát majd' elsírtam magam. Utána már csak potom 2,5 órás melóm volt, hogy beüzemeljem a routert is, valamint a levelezőprogramot, de kicsire már nem adunk, mi ez a 1,5 hónapos várakozáshoz képest?!?! Így mostantól újfent élvezhetitek a v-betű hiányos írásaimat :)

Egyébként újabb és újabb felfedezéseket teszek ebben a lakásban. Mivel életemben először lakom gázfűtéses lakásban, ezért egyik-másik felfedezés komolyan ledöbbent. Például hogy a fűtési szezon kezdete óta alig bírok főzni, mert a gáztűzhely csak korlátozott szolgáltatást nyújt (gondolom a konvektorok elszívják a kapacitás 90%-át). Egészen konkrétan a sült krumpli (műveltebbek kedvéért: hasábburgonya) kivitelezése tudja az egekbe kúrni a vérnyomásomat, ugyanis csak és kizárólag a legnagyobb, "gyorsfőző" besorolású gázrózsán lehetséges az elkészítése, a "közepes" (általam mindezidáig "normál" kategóriában számontartott) rózsán csak fő a krumpli az olajban és horrorisztikus a végeredmény... (nem, ne kezdj el kampányolni a fritőz mellett, soha, érted? SOHA nem fogok fritőzt venni, hacsak nem adnak hozzá egy különbejáratú Sikanyót, akinek más dolga sincs, mint az égett prézlivel töltött, undorító ragacsos, barna zsír- vagy olajtrutymóval vastagon bevont fritőzömet tiztára csuszatolni, beleértve az összes kis hozzáférhetetlen, ámde bizonyára létfontosságú rés, luk és mélyedés dzsuvátlanítását). Szóval horror a főzés így, hogy effektíve egyetlen gázrózsa használható a háromból. Mondjuk eleve nem értem a gáztűzhelygyártást... amikor anno én magamnak gáztűzhelyet vásároltam, hetekig jártam a boltokat, hogy 4 égős tűzhelyem legyen, amiből 3 normális nagyságú, a negyedik pedig gyorsfőző. Ugyanis fel nem foghatom, hogy azzal a kis piszlicsáré rózsával mi a lótüdőt lehetne kezdeni, de szerintem ezt a gyártók sem tudják. Melegíteni? Arra még használható lenne, de szerintem a háztartások 90%-a rendelkezik ma már mikróval, amiben ez sokkal egyszerűbben megoldható. Melegen tartani? Mit? Mégis mi az, ami tűzforróból a tűzforró lábasban olyannyira kihűl mondjuk egy óra alatt, hogy inkább folyamatosan melegen kell tartani? Na mindeg, azt sosem fogom megérteni, mindazonáltal most természetesen olyan gáztűzhellyel van a lakásunk felszerelve, aminek 3 égője van, egy mini, egy közepes és egy nagy. Megküzdök vele. Napról napra.

Most viszont úgy érzem, eleget írtam már, úgyhogy veszem az érzékeny búcsúmat, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr455330095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_79180 2009.01.28. 17:16:16

Már múlt héten is akartam írni, Tesómmal együtt örülünk, hogy visszatértél. Továbbá a fritőz témájában maximálisan egyetértünk :D Múltkor kisúroltam a miénket, de utána hősnek éreztem magam. Szerintem csináltatok neki egy vitrint, hogy eszünkbe se jusson használni többet.

Ismeretlen_102606 2009.03.03. 22:54:10

Csak úgy tájékoztatásként közlöm, hogy a mi fritőzünk 13,5 év után feladta a harcot.
süti beállítások módosítása