HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2009.01.10.

2009.01.10. 12:48 witch77

Na, úgy döntöttem, tiszta lappal kezdek. Eddig ugyanis mélységesen frusztrált, hogy mennyi bepótolnivalóm van blogírás-ügyben, most viszont úgy gondolom, nem nagyon pótolgatok, mert úgysem tudnám leírni az elmúlt közel 2 hónap minden fontos eseményét.

Annyit azért kis adalékként: egy hónapja nincs otthon internetem. Az Externet szerint minden rendben az internetszolgáltatással, a T-com szerint minden rendben a telefonvonalammal, netem mégsincs. Már kicseréltem az összes tetves madzagot, a szűrőt, a modemet, mégsincs. Valamint a tündéri Externet hajlandóságot sem mutatott a problémám kivizsgálására, még a panaszlevelemre sem válaszoltak, ezért aztán még december közepén küldtem nekik egy felmondólevelet. Hipp-hopp január közepére, azaz tegnapra meg is sikerült szabadulnom tőlük (egyébként szerződés szerint 8 nap a felmondás, de végülis a 8 nap és a 26 nap között tulajdonképpen elhanyagolható a különbség ugye), nagyjából 47 telefonhívás, feljelentéssel, kötbérrel, lejárató újságcikkel való fenyegetés, és leírhatatlan ordibálás árán. Így aztán tegnap kötöttem magamnak szépen egy új internet-előfizetést, itt, a rózsaszín szolgáltatónál, amitől ugyan tetőtől talpig borsódzom, de ez volt a legegyszerűbb. Most várom az sms-t, hogy aktiválták az internet-szolgáltatásomat. Szóval gátló tényezők azért akadtak bőven a blogolást illetően, merthogy a munkahelyemen meg a nagy karácsonyi hajtásban pisilni sem volt időm elmenni, nem, hogy blogolni, komolyan, már a nyelvünkön álltunk, úgy kivoltunk, aztán meg a 12 nap szabi úgy elment, mintha nem lett volna 4 nap sem... de tényleg, SEMMI konkrét tevékenységet nem tudnék megemlíteni, amit végeztem abban a 12 napban, csak kóvályogtam végig, és igazából nem is tudom, mivel töltöttem el 288 szabad órát... néha a Drágám ugyan próbált a számítógépe felé terelgetni és blogolásra sarkallni, de egyszerűen nem bírtam rávenni magam...

Ellenben most visszatértem, momentán még kölcsönnetről, de igen erősen remélem, hogy hétfőre már meglesz a saját jogú, otthoni internetem.

A visszatéréssel különben kőkeményen belecsaptam rögtön a lecsóba, merthogy ez eleve egy hatnapos munkahét (tudom, hogy Neked nem, mert a Gyurcsány azt mondta, de a mi főnökünket nem érdekli, mit mondott a Gyurcsány, ezért nekem igen), vagyis dolgozom hétfőtől szombatig 8-tól 5-ig, plusz holnap, azaz vasárnap dolgozom reggel 7-től este 9-ig, merthogy megyünk könyvet árulni, aztán kezdem újra a hétfőtől péntekig 8-tól 5-ig című mutatványt... és már most szédülök a kialvatlanságtól vazze... egyébként baromira nem bírok kibékülni ezzel a 8-tól 5-ig munkaidővel... eljövök otthonról reggel 7-kor és hazaérek este 6-ra, akkor nekiállok vacsorát főzni (fogyókúrásat, tudod), 7-re kész vagyok, 1/2 8-8-ra meg is vacsorázom, 1/2 9-re megfürdök, és még akkor álljak neki mosni-vasalni-takarítani???? Miközben már ledőlök a lábamról, olyan álmos vagyok?????? Hát halló, nekem nincs életem!!!!Mások hogyan csinálják ezt???? Várom a megoldási javaslatokat arra nézvést, hogy napi 10 órát aludni is tudjak és időm is maradjon mindenre, köszi :)

 

Na, egyébként jól vagyok, megvagyok, élek, most viszont veszem a búcsúmat, legyetek rosszak ér erkölcstelenek, pussz és pá Mindekinek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr855330094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása