HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.09.27. szombat

2008.09.27. 14:07 witch77

Időközben Viki barátnőm kinyomozta nekem, hogy mi a túró az a részecskegyorsító: egy olyan beredezés, amivel a föld keletkezését próbálják modellezni. Hát... bizonyára ez egy rendkívül fontos és hasznos kutatás, én mégis csípőből fel tudnék sorolni 178 olyan dolgot, amire szerintem sokkal hasznosabb lett volna elkölteni azokat az euromilliárdokat, amiből ezt a klassz kis hadronütköztetőt összehajigálták... Na de engem persze senki nem kérdez meg ilyenekről. Ellenben fáj a torkom két napja, irtózatos nagy gombóc van a torkom jobb oldalán, ami baromira fájdalmasan nyom, ha nyelek, és mostmár akkorára nőtt, hogy kívülről a nyakamon is nagyszerűen kitapintható a pukli.

Különben ma délután (egészen pontosan 1 és 3/4 óra múlva) Anti barátunk szülinapi bulijára/vacsorájára vagyunk hivatalosak, úgyhogy éppen folyik a lázas készülődés, melynek keretein belül a Drágám pont az előbb feküdt be a fürdőkádba. Ez nála 2-3 órás program szokott lenni, de most a sietségre való tekintettel kiegyeztünk 1 órában, mert 3-kor már én következem a fürdőben. A Drágám 7főn esedékes névnapját különben itt nálunk tegnap ünnepeltük, volt pezsgő + ünnepi vacsi, meg ismét sikerült a Drágámnak két inget + egy pólót vásárolnom, amik tökéletesen jók lettek rá, szóval büszke vagyok magamra :) Egyébként irtó kellemesen csalódtam a Sárkány Centerben, valami homályos okból kifolyólag az árusok most el is akartak adni, amit eddig nem nagyon tapasztaltam. Kedvesek és készségesek voltak, segítőkészek, mosolyogtak, és halál jófejek voltak, viccesek, jópofák, nevetősek. Életemben először vettem az arcot magamnak és alkudtam is, 2300-ról 2000-re a pólót, és ez mindenképpen történelmi jelentőségű pillanat az életemben. Ugyanis én mindig halál cikinek tartottam az alkudozást, az nekem olyan megalázó, kicsinyes, csóróskodó megnyilvánulás. Ha valaminek X az ára, akkor eldöntöm, hogy megér-e nekem annyit és megveszem, vagy nem éri meg és nem veszem meg, de nekiállni ott cigánykodni... hát nem tudom. De most valahogy annyira soknak éreztem azt a 2300-at és annyira jófej volt az eladó kínai, annyit röhögtünk + minden, hogy bedobtam, hogy 2000-ért elviszem a pólót. Azt mondta, 2200. Azt mondtam, nem, 2000. És odaadta. És ez irtó nagy sikerélmény.

Ja, egyébként asszem szerdán mgint tévéztem. És azonnal bele is futottam egy műsorba, amit elhatároztam, hogy mostantól mindennap megnézek. És csütörtökre elfelejtettem, hogy mi volt az a műsor... hát igen, szokni kell még ezt a tévézés-témát. Aztán kapcsolgattam ide-oda és megtaláltam a műsort: Joshi Bharat beszélgetős műsora volt, és rájöttem, hogy tulajdonképpen nem is a műsor szimpatikus nekem, hanem Joshi Bharat maga. És azt hiszem, legjobban azért, mert a legmesszebb menőkig tisztelem benne azt, hogy szinte tökéletesen megtanulta a nyelvünket. Valami embertelenül nehéz ez a magyar nyelv. Gondolj csak bele a legegyszerűbb tárgyesetbe, alapelv, hogy a tárgy ragja a -t. Oké. Asztalból asztalt lesz. De akkor miért lesz az egérből egeret és nem egért? A hozzá nagyon hasonló cégér szóból viszont miért lesz cégért és nem cégéret? Na, például ezt magyarázd el egy külföldinek. És ha ezt és a többi kismillió értelmetlen magyar nyelvtani képződményt egy külföldi képes elsajátítani, az előtt maximálisan le a kalappal.


Na jó, igazából semmi konkrét írnivalóm nem volt most, csak el akartam ütni az időt, míg sorra kerülök a fürdőben, bár még mindig van 25 percem, én most veszem a búcsúmat, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr835330085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_64328 2008.09.28. 16:22:18

nem tudok neked ímélt küldeni... :( másodszorra is visszadobja.... hüpp :(

Ismeretlen_82566 2008.09.29. 10:17:54

Nem értem, miért... pedig jönnek íméljeim folyamatosan... :-o
süti beállítások módosítása