HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.09.22. 7fő

2008.09.22. 10:08 witch77

Sokmindent akartam most írni, de keresztülhúzta a számításaimat ez a tetves, szájbatekert redőny, ami már megint leszakadt, de most aztán totálisan, az egész bal fele a levegőben lóg, teljesen kiszakadt a tokjából, én pedig menten felrobbanok. Amikor először leszakadt, én már akkor mondtam a főbérlőnknek, hogy kicseréltetem az egész 50 éves tróger faredőnyt normális műanyagra, aztán majd levonjuk a lakbérből, de a hölgy persze úgy reszket minden fillérért, hogy erről hallani se akart, viszont egy hét után nagy kegyesen ideküldte a férjét, aki hosszú órák alatt valami gányolós módszerrel nagy nehezen összeumburdálta a cuccot, majd közölte, hogy ne nagyon rángassuk. Köszi. Eressz le és húzz fel egy 68 kilós, berozsdásodott, szétöregedett faredőnyt rángatás nélkül. Mindazonáltal én igazán próbáltam a lehető legfinomabban kezelni a berendezést, május óta például le se engedtem, csak tegnap másodszor. A ma reggeli felhúzásig bírta. Ezenközben a főbérlőnk folyamatosan győzködött minket arról, hogy a redőnyre valójában szükségünk se lenne, ha vennénk végre sötétítőfüggönyt. Több ízben rámutattunk arra a nem jelentéktelen tényre, hogy a függöny hőszigetelési és betörőtávoltartási tulajdonságai messze elmaradnak a redőnyéhez képest, de persze meggyőzni nem hagyta magát, szerinte igazán békén hagyhatnánk a redőnyt, ha nem működik, hát nem működik, ne használjam. Na, erre már úgy gondoltam, hogy a qrva úristenit, ha meg majd csőtörés lesz a lakásban, és elzárják a vizet, akkor onnantól kezdve ne használjak folyóvizet??? Merthogy ha nem működik, hát nem működik???? Végülis mivel úgyis nyár volt, és a hőszigetelés nem volt kérdés, a betörőktől meg úgy döntöttem, hogy nem félek, így nem forszíroztam a témát. Mostanáig. Most ugyanis végzetesen felhúztam magam és ha nem csináltatja meg NORMÁLISAN a redőnyömet, méghozzá azonnal, hát megcsináltatom én és megmondom a redőnyösnek, hogy bátran cseréljen ki mindent, ami csak eszébe jut és ne szégyellje megkérni az árát, aztán a főbérlőnk felőlem infarktust is kaphat, az utolsó fillérig levonom a lakbérből a költségeket. Hogy rohadna meg az összes ilyen sóher, szarrágó, skót tetű.

Na, ez van most. A múlt 7en meg, hogy ne legyen túl unalmas az életem, kiújult a porckorongsérvem, 3 napig pihentem, amennyit csak lehetett, feküdtem szinte egész nap, s ez a gyógymód végül oda vezetett, hogy ha a Drágám csütörtökön csak úgy kedvtelésből el nem jön velem dolgozni, akkor azóta is ott ülök valahol Kőbányán az út szélén és zokogok, mert olyannyira bedurrant a derekam, hogy megmozdulni sem bírtam, vezetni, kuplungolni meg mégannyira sem, rettenetes volt, szó szerint bőgtem a fájdalomtól. Aztán a Zanyukám iratott nekem fel gyógyszert, úgyhogy péntek reggeltől már újfent mozgásképes vagyok (2×1 Diclofenac-kal), ennek örömére pénteken délben húztam is Vácra, mint vadliba. Kiadósan kimacskáztam magam, Pöcsöcske irtó sokat nőtt, mióta nem láttam, és ha lehet, még rosszabb lett, mint volt, tisztára bevadult, mindkét kezem úgy néz ki, mintha szép pirossal rajzolt szabásmintát hordanék rajta, de ettől függetlenül továbbra is imádnivaló a kis dög. Mostanában már kijárkál a kertbe, minek következtében a szomszéd macskák rendre lepofozzák szegényt, úgyhogy erősen aggódom, hogy meddig marad még ilyen kis mindenkiben bízó, tündéri kismacska...

Na de szegény Drágámnak meg kezd elmenni az esze, szombat este többé-kevésbé megkérte a kezem... persze azonnal kértem a gyűrűt hozzá, de szerinte a tavalyi szülinapomra kapott gyűrűt igazán betudhatnám a mostani lánykéréshez is, szerintem viszont ilyen alapon minden egyes ajándékot visszaadhatnék és a soron következő ünnep alkalmából újra megkaphatnék. Sajnos mielőtt ezt a témát igazán alaposan megvitathattuk volna, csörgött a telefonja és hirtelen mindenféle elitéznivalói támadtak, úgyhogy azóta itt ülök a dilemmában, hogy most lesz gyűrű, vagy nem lesz gyűrű? Volt itt lánykérés, vagy nem volt? :)))))) Bizonyára emiatt voltam tegnap este némileg dekoncentrált, mikor hazajöttem. Például megmelegítettem a kínai kajámhoz a káposztasalátát is (nem lett finom), az állólámpának a nagylámpa része helyett az olvasólámpáját kapcsoltam fel, és órákig tűnődtem rajta, hogy vajon miért látok olyan baromi rosszul, valamint a falióra megállása is csak este 8-kor tűnt fel, addig észre se vettem, hogy folymatosan 3/4 2-t mutat...

Egyébként jól vagyok, köszi, és most veszem is a búcsúmat, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr85330079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_64328 2008.09.24. 08:33:06

héééééééééé, akkor ti most összeházasodtok jol?:D

Ismeretlen_82566 2008.09.24. 09:31:31

Hát halálosan őszintén megmondva: fogalmam sincs :-DDDD Részemről nem lenne a dolognak túl nagy jelentősége (bár akadálya sem), én papír nélkül is tudok boldog lenni, úgyhogy ez határozottan a Drágám döntése lesz :) Próbáld meg Őt meginterjuvolni :) De most szólok: a Ti sátras-bográcsozós lagzitokba nem társulunk! :-DDD

Ismeretlen_64328 2008.09.24. 15:36:36

sátras-bográcsozós? erről lemaradtam :D lehet először a saját drágámat interjúvolom meg, hogy amikor azt mondta hogy házasodjunk össze, azt úgy gondolta-e hogy mi ketten,egymással(kérdőjel)... de nézd a jó oldalát, ha sátras-bográcsozós, legalább óccsóér lesz.... és nem gáz ha bárki is összehányja a terepet:D hűűűű, már látom milyen csudiszép menyasszony leszel:D (de azért szerintem fehérben állj majd az oltár elé:D )

Ismeretlen_82566 2008.09.24. 16:01:00

hát öööö... határozottan emléxem, hogy Pistike valami mezőre kivonulós, ott nagy partisátrat verős, bográcsban nemtommitfőzős hacacáréról beszélt, amikor az esküvőtök szóba került, mert még meg is vitattuk, hogy akkor én totálisan éhen maradok, merthogy bográcsban nem lehet pl rántott sajtot főzni, amit meg lehet benne, azt én ugye nem szeretem, ráadásul milyen kicseszés ez már a puccba vágott népekkel, hogy szegény tűsarkas nők majd ott fognak botladozni a fűcsomókon... talán nem véletlen, hogy Neked ezt a tervet nem említette???? Lehet, hogy meglepetésnek szánta, mert akkor már úgysem tudsz tenni ellene és hiába is tiltakoznál, meglesz az ő akarata... :-DDD Na, egyébként meg azért abban a fehérben én nem vagyok ám annyira biztos... sztem elég cink másodjára is nagy puccos ruhában esküdni... na, majd a Drágám ezt is eldönti, hogy mit szeretne látni rajtam :-D Ja, és ennyi erővel mélt is írhattam volna... :-DDD

Ismeretlen_64328 2008.09.24. 20:51:17

majd válaszolok okvetlen, de majd csak ha hazaértem, mert már csak 5 percem van itt hátra:) neeeem, nem habcsókruhára gondotlam, az nem a te stílusod, hanem valami visszafogott csini fehér selyemruci, mert tartok tőle hogy képes vagy feketében az oltár elé állni.:D szó se róla, nagyon jól áll.... csak mégis,ééérted:)

Ismeretlen_82566 2008.09.25. 10:42:52

A visszafogott fehér selyemruci meg én???? :-DDDDDDD Sztem nem nagyon passzolunk egymáshoz... :-DDD De majd amikor lefogyok 32 kilót és barnulok 87 árnyalatot, akkor talán hajlandó leszek közelebbi ismeretséget kötni egy visszafogott fehér selyemruhával :)

Ismeretlen_64328 2008.09.26. 08:52:19

szerintem meg ezt nagyon nem látod jol :D már így is szenzációsan csini leszel benne, hidd el. de te tudod. csak valamiről mégis tudni kell hogy te vagy a menyasszony és nem valamelyik koszorúslány :D
süti beállítások módosítása