HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.09.10. szerda

2008.09.10. 09:35 witch77

Eszembe jutott, amit már tegnap is meg akartam írni: a legújabb kedvenc rádióreklámom!
Vágyakozó női hang: Olyan kisportoltak ezek a vizilabdás fiúk, úgy megnézném őket élőben is!!! Magabiztos férfihang válasza: Áááá, ha valami igazán sportosat akarsz látni, menjünk el a Mazda nyílt hétvégére!
És akkor jön a narrátortól a legújabb Mazda nemtomhányas sport verzió ajnározása...
Hát hallod?!?!? Ezt a reklámot csakis valami balf@sz, lúzer pasi agyalhatta ki, megnézném én azt a nőt, aki lecserélné a férfi vizilabda-válogatott testközelségét egy autónézegetésre!?!?!?! Siralmas reklámok vannak, komolyan mondom...

Na de én meg olyan rém nyünnyedt vagyok, hogy itt ülve el tudnék aludni asszem, ellenben tegnap irtó jó érzés volt arra gondolni, hogy már csütörtök van és már csak egy napot kell korán kelni... míg le nem esett, hogy tiszta hülye vagyok, még csak kedd van, hol van még a csütörtök?!?! Viszont a Drágám most 7végére kertiparti rendezést indítányozott, mármint hogy itt nálunk partizzunk, merthogy illik már végre visszahívni a Berecz családot, én pedig nem tiltakoztam az ötlet ellen, sőt, támogattam, bár azért a partival járó melót szívesen rátestálnám valaki másra... úgy is, mint bevásárlás, takarítás, hústrancsírozás-pácolás, salátagyártás, és igen, az átok grillsütő kipucolása (még mindig a kertben van változatlan állapotban).

Na, meg még egy jó hír: elkezdtem Viki barátnőm segítségével a Drágám szülinapi ajándékának intézését, ami ugyan csak 3 hónap múlva esedékes, de amit kitaláltam neki, az igen hosszas előszervezést igényel, már csak azt nem tudom, hogy hogyan fogom tudni titokban tartani az ajándék mibenlétét ilyen hosszú időn keresztül. Merthogy állítom, én sokkal izgatottabb vagyok, mint ő, mert tudom, hogy nagyon fog neki tetszeni és nagyon fog örülni, és annyira szeretném már látni az örömét!!! Persze, azért tegnap elkezdtem őt is felpiszkálni, hogy tudjon róla, hogy előkészületben van valami nagy meglepetés, ne egyedül izguljak már :)

Na, amilyen fáradt most vagyok, asszem, mára ennyi, legyetek rosszak és erköcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr205330074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása