HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.09.09. kedd

2008.09.09. 09:46 witch77

Ma komolyan elkezdtem félni az autóban, pedig ilyen nem sűrűn fordul elő. Évi 25-30 ezer kilómétert vezetek, ennek 90%-át Budapesten a csúcsforgalomban, és azt gondoltam, engem már nem érhet meglepetés. De tévedtem. Olyan őrületesen figyelmetlenek, bambák és bénák az autósok, hogy tényleg megijedtem. Olyan ostoba, igen, szó szerint ostoba baleseteket láttam az elmúlt napokban, de ma meg pláne, hogy teljesen elbizonytalanodtam. Keresztezi a barom a villamossíneket, de nem látja a villamost, az meg jön, nekimegy, tologatja a hülyét vagy 20 méteren át. Kifordul a kretén mellékutcából a főútvonalra, de nem veszi észre, hogy a főútvonalon a szemközti járdaszigettől szabályosan indexelve közben elindult egy másik autó, nem, ő nem néz, csak megy nagy slunggal, egyenesen neki a másik autónak. A széles, üres út kellős közepén az idióta beletapos a fékbe, mindenki arra számít ugye, hogy gázt fog adni, gyorsítani fog, hiszen Debrecenig nincs előtte senki, de nem, ő beletapos a fékbe, MAJD kiteszi az indexet, hogy bekanyarodik, közben mögötte vészfékez az egész sor, és ha valaki kiordít neki, még ő háborog. De megemlíthetném azt a majmot is, aki a múltkor leszakította a lökhárítómat, mert a balra kanyarodás kellős közepén megijedt attól, hogy Békéscsaba magasságában feltűnt egy szembejövő autó, és első rémületében tolt egy rükvercet, és nagy gázzal nekem tolatott, aki ott álltam mögötte. És ma rohadtul megijedtem, mert hiába próbálok én mindent és mindenkit figyelemmel tartani, hiába próbálom az összes körülöttem autózó összes lehetséges hülyeségét kitalálni és kivédeni, egyszerűen nem számíthatok mindenre, egyszerűen védtelen vagyok ekkora kreténséggel szemben, ami mostanában uralkodik az autósoknál. És lehet, hogy igazam van, meg elsőbbségem lett volna, de nagyon igaz a mondás, miszerint roppant hülyén néz ki sírfeliratnak, hogy "Elsőbbsége volt". Egyébként pontosan ezért utáltam mindig is vezetni, mert világ életemben a lehető legelőzékenyebb voltam, mindig folyamatosan figyelemmel kísérem az összes körülöttem levő autóst, szinte már átmegyek gondolatolvasóba, előbb tudom, milyen hülyeséget fog csinálni a másik, mint ő maga, felkészülök rá, és elkerülöm, de ettől az egész autóvezetés egy olyan rettenetesen feszült, koncentrált idegállapotot kíván tőlem, hogy totálisan lefáradok. Szóval nem szerettem vezetni eddig sem, de bíztam magamban, hogy tudok figyelni másokra és el tudom kerülni a rázós helyzeteket. És ma ezt a biztonságérzetet veszítettem el, hirtelen úgy kezdtem érezni, hogy túlnőtt rajtam ez a dolog, megfeszülök, a lehetőségeimen is túl próbálok koncentrálni, de már ez is kevés, egyszerűen annyira figyelmetlenek mások, hogy én már nem tehetek semmit, ekkora ökörségeket, amiket mostanában tapasztalok, már tényleg képtelenség kiszámítani és elkerülni. Vagyis beülök az autóba, aztán várom a jó szerencsét, vagy velem lesz, vagy nem. Ez borzalmas, komolyan. Mert arra például számítok, hogy ha a belső sávban megyek, a külsőben pedig valaki 30-cal szötymörög, akkor a mögötte levő előbb-utóbb becukrosodik, és körülnézés nélkül idegbetegen kivágódik mögüle az én sávomba előzési céllal, ez mindennapos, már megszoktam, fel vagyok készülve rá, nem megyek neki, ha tényleg kijön, hanem fékezek, elengedem. De arra már nem készülhetek fel, hogy a jobbra kanyarodó határozottan egyszemélyes, szűk sávba beáll mellém balról egy idióta, mert nem győzi kivárni, hogy kikanyarodjak, és majd ő mellőlem gyorsabban kikanyarodik, de miközben ezt kivitelezi, végiggyalulja a kocsim bal oldalát, majd nagy gázzal elsöpör a színhelyről (szerencsére nem velem történt, ezt is csak láttam). Szóval tisztára rettegek.

Egyébként még egy csomó dolog eszemben volt, amit írni akartam, de mostanra persze elfelejtettem... úgyhogy ezennel veszem a búcsúmat, legyetek rosszak és erkölcstelenek, pussz és pá Mindenkinek! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr535330073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása