HTML

Krisztike

Friss topikok

  • witch77: na, ez nekem kimaradt... ezek szerint még nem tudok mindent a motorozás és az eső kölcsönhatásairó... (2015.02.10. 12:41) Esőben motorozás...
  • witch77: Ne légy igazságtalan, szempillarebegtetős nem méltó Baloo barátom, eddig is szólt a blog olyan dol... (2013.07.29. 17:06) Epilógus
  • witch77: Köszönöm :) A lustaság, mint gátló tényező leküzdése után folytatom, ígérem :D (2013.06.03. 17:04) Felfelé a gödörből... ?
  • Ismeretlen_82566: Köszi... akkor is vigasztalhatatlan vagyok... :( Már csak 9 nap... :( (2012.12.10. 19:24) 2012.12.04. kedd
  • Ismeretlen_102606: hehe ez borzasztó... (2010.11.24. 00:28) 2010.10.23. szombat (már 24. vasárnap)

Címkék

2008.09.07. vasárnap

2008.09.07. 11:51 witch77

Lcd-től hozom, és ezúton továbbadom Kedves olvasóimnak, kíváncsian várom a válaszaitokat! :)

KÉRDEZŐS

Kedvencek:

Étel: - rántott sajt, sült krumplival rizzsel, tartárral. Bármikor, bármennyi

Ital: - víz. Simán, a csapból.

Alkohol(os ital): - vodka-tonik.

Együttes: nem tudok konkrétan kiemelni egy együttest, mert minden zenekarnak vannak felejthető produkciói, rosszabb korszakai… Am block a jó rockzenét szeretem.

Színész: - igazából a filmeket szeretem, nem a színészeket

Színésznő: - ld. előző kérdés

Film: - Holló, Üvegtigris

Szám: - 4, 7, 13


Hiszel-e:

Horoszkópban: - a személyre szabott, születési horoszkópban igen. A különböző jegyekben született emberek jellemzéseiben is sok igazság van (bár ebben is inkább saját tapasztalatokra támaszkodom, és be szokott jönni)

Istenben: - Nem.

Földönkívüliekben: - Igen.

Magadban: - bizonyos dolgokban feltétlenül.


Mit gondolsz róla:

Álmok: - legtöbbször az ébrenlét konfliktusainak, élményeinek, vágyainak, félelmeinek a leképeződései. De néha üzenetük is van.

Szerelem: - vakká tesz, nem feltétele a boldogságnak

Élet: - igyekszem megélni

Halál: - szükséges rossz, képtelen vagyok elfogadni

Dohányzás: - dohányzom. Szenvedély, rabság.

Káromkodás: - a kommunikáció velejárója, rendkívül cifra formában alkalmazom, ha feldühítenek


Egyik-másik:

Vanília-csoki: - Csoki

Sör-bor: - csakis bor, abból is vörös

Szárazföld-tenger: - tenger

Fekete-fehér: - Fekete.

Hideg-meleg: - Meleg

Nap-Hold: - Hold.

Állat-ember: - Ember

Rend-rendetlenség: - Rend.


Közösség:

Szeretsz vásárolni? – utálok, gyűlölök, belebetegszem.

Szeretsz emberekkel találkozni? – Nem feltétlenül, de embere válogatja. Barátokkal igen, idegenekkel csak ritkán.

Szeretsz otthon lenni? – Igen, nagyon.

Hogy jössz ki a környezeteddel? – Nagyon igyexem alkalmazkodni mindenkihez, szeretem, ha kedvelnek.

Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat? – 1997-ben

Szeretsz középpontban lenni? – Néha, de inkább nem.

Szereted, hogyha boldog emberek vesznek körül? – Amikor épp jó passzban vagyok, akkor igen, máskor meg úgysem megyek emberek közé.

És ha szomorúak: - Könnyen magamra veszem mások baját, ezért a szomorú, depressziós emberek könnyen lehúznak, úgy érzem, cipelendő terheket pakolnak rám, miközben abból van nekem is épp elég.

Milyennek tartanak a többiek? – Amilyennek épp láttatni szeretném magam.


Előfordult már, hogy:

Ültél már repülőn? – Igen, többször.

Voltál külföldön? – Igen, sokszor.

Sírtál mások előtt? – Igen, pedig nem szeretek másokat terhelni ilyesmivel.

Másztál fára? – Na, ez kimaradt, sose tanultam meg fára mászni (tudod: panelnemzedék).

Találkoztál már híres emberrel? – előfordult, meg telefonon is beszéltem már néhánnyal.

Eltört egy csontod? – úgy tudom, csak elrepedt a jobb csuklóm gyerekkoromban.

Be kellett feküdnöd kórházba? – eddig még nem, hál’Istennek.

Telefonbetyárkodtál? – Naná.

Lógtál az iskolából? – Igen, volt egy év szakközépben, amikor szinte be sem jártam.

Úsztál tengerben? – igen, sokszor.

Voltál templomban? – igen, de utoljára 6,5 évvel ezelőtt, az esküvőmön… kínosan érzem magam egy olyan dolognak épített szentélyben, amihez semmi közöm

Fent maradtál egész éjszaka? – Persze, de legkésőbb délután bedőltem az ágyba.

Táborban voltál? – igen, mert sokan mentek a suliból, úgyhogy én is menni akartam.

Gondolatban megöltél valakit? – igen, van néhány ember, akiről úgy gondolom, hogy totálisan terhére van az emberiségnek

Egyéb:

Jobb- vagy balkezes vagy? – jobb, de bizonyos dolgokban ballal is boldogulok.

Mi van az egérpadodon? – Nincs egérpadom.

Mi van az ágyad alatt? – Ágyneműtartó, tele ágyneművel.

Mitől félsz a legjobban? – a létbizonytalanságtól.

Mi jár most a fejedben? – Hogy el kell takarítanom a tegnapi kerti grillezés utáni romokat..

Vannak háziállataid? – van egy macska a lakásban


Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: - az Édesapám.

Amit a legjobban hiányolsz: - létbiztonság.

Életed legszebb időszaka: - az érettségi utáni néhány nap, amikor minden nyomás, kötelezettség, felelősség alól felszabadulva hirtelen kitárult az Élet, előttem állt az egész, és hihetetlenül szabad voltam.

Életed legrosszabb időszaka: az 1992. év, minden pocsék volt körülöttem és bennem

Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? – az 1900-as évek elejére Budapestre úriasszonynak

Egy dolog, amit megbántál: - nem bántam meg semmit. Minden döntést az életemben úgy hoztam meg, hogy akkor, ott, az adott körülményekhez képest az tűnt a lehető legjobb döntésnek, tehát jó döntés volt, így kellett lennie.

Egy dolog, amit elfelejtenél: - a máig bosszantó, lezáratlan konfliktusok, amikor igazságtalanság ért

Mi akartál lenni, ha nagy leszel? – először orvos, hogy meggyógyíthassam a beteg nagymamámat. Aztán rájöttem, hogy a tűnek még a látványát sem bírom. Később régész, de rájöttem, hogy lusta vagyok annyit tanulni. Aztán milliomos. A mai napig is ez vezeti a listát. Határozottan egyetértek Ganxsta Zolee mondásával, miszerint: „Két dolgot utáltam életemben: a csóróságot és a munkát.”

Jövő:

Állás: - egyelőre állás, és nem haladás. Majd meglátjuk, úgyis hozza az Élet.

Házasság: - Túl vagyok rajta, de előfordulhat még egy újabb.

Gyerekek: - Részemről maximum kettő, Drágám szerint minimum hét. Még alkudozunk.

Fiad neve: - Roland, bár az R betű kimondásával problémáim vannak…

Lányod neve: - Rita, bár ugye itt is az R...

Hol fogsz lakni? – Egy szép, nagy, kényelmes, otthonos, meleg, barátságos házban

Mit fogsz csinálni 20 év múlva? – reggelente útnak indítom a gyerekeket, a Drágámat, aztán szépítgetem az otthonunkat, főzőcskézek, molyolgatok, délután hazavárom a családomat és este kiülünk a kertbe a barátainkkal grillezni.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch77.blog.hu/api/trackback/id/tr835330071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_79180 2008.09.08. 05:35:48

Ezt tegnap Tetkóssal olvastuk végig, kb. így: :-DDDDDDDDDD

Ismeretlen_25181 2008.09.08. 08:39:08

Jót mosolyogtam megint, köszi :)

Ismeretlen_82566 2008.09.08. 11:26:35

Igazán köszönöm a dicséreteket, bár kissé méltatlannak érzem magam rájuk, én csak válaszolgattam... :)
süti beállítások módosítása